понеделник, 18 октомври 2010 г.

Да срещнеш ренесансов човек

Тази сутрин ме зарадва една публикация във в. "Монитор". Видях статия за учителката на сина ми по пиано - Фани Куцарова. Горда съм! И въодушевена, че все пак такива ерудирани хора се забелязват днес!

И да ви кажа честно тази статия ме кара вече няколко пъти да се усмихвам, макар че има защо и да беснея - една съседка си изхвърли фаса пред входа на блока. Ядосах се и на двуметровата дупка, не! - направо яма, на улицата пред нас.

Но ... сега искам да пиша или по-скоро да маркирам нещо хубаво:

http://www.monitor.bg/article?id=264863



http://www.fannykoutzarova.com/bg/

За мен Фани е ренесансов човек!

Имам си една теория: когато човек има деца, успява да върне времето назад и да изживее чрез тях още веднъж, и още веднъж хубавите мигове на детството. Освен това има и страхотния  втори, трети, n-ти шанс да се запознае с нови невероятни хора в области, които са му далеч от професия, ежедневие, а дори и хоби (ако му остава някакво време за такова).
Горда съм, че синът ми е ученик на Фани и че нашето семейство - непианисти, немузиканти, я срещна.

"Толкова приятна изненада - чудесен старт за новата седмица!", веднага си пророкувах, като видях статията за Фани. А дано!


ПП  И стискайте палци в общината да обърнат внимание на сигнала ми със снимки на двуметровата яма, а така също - съседката да се справи с манталитета си и с фасовете!  

3 коментара:

  1. Откакто го написах една идейка се загнезди в главата ми. Хм! Дали да не пробвам и аз (някога) да свиря на пиано?!

    ОтговорИзтриване
  2. Определено мисля, че би се справила страхотно с пианото.Защо не пробваш ей така от любопитство, ако щеш :-) А иначе съседката няма да се промени ;-) Lio :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Лио, като нищо ще събера кураж и ще пробвам. Ами любопитно ми е. :)


    За съседката - уффффффффф! Защо така?

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...