събота, 30 октомври 2010 г.

"Ами сега, няма време! Минута е много!"

Случвало ли ви се е да пътувате в такси и таксиметровият шофьор да ви изуми с невероятна обща култура. Дори бих казала енциклопедични знания.  На мен ми се е случвало и то доста често. Обикновено това са хора, приближаващи 60-те години. Животът им е минал във времена, когато "Минута е много" беше доста гледано предаване. Спомням си, че като ученичка (през 80-те) си купих 2 книги с въпроси от предаването. С приятелчета от блока и от класа си правихме нещо като викторина тип "Минута е много". Тогава бяха много популярни тези предавания. И ако сте от моето поколение, не може да не сте играли и на детските игри: "На държави", "На столици"...
Днес попаднах на забавна анкета сред американците (случаен е изборът). Въпросите не са изобщо тип "Минута е много", но отговорите са всичките за графа: "бисери". Видеото е на английски, има и превод на френски. Лесно се разбира.
Подобна тема:
ВЕСЕЛО УТРО: Будапеща е столицата на ...


Мъчно ми е за култа (така да го определя) към общата култура и енциклопедичните знания от 80-те години.





Ето и пълната версия със субтитри на англ.



Благодаря на приятелчето, което ми прати линка! :)


1 коментар:

  1. ето и пълната версия със субтитри на англ.
    http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE
    Благодаря на приятелче, което ми прати линка! :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...