четвъртък, 21 октомври 2010 г.

На прима виста - невербалните послания на Собянин

Много ми се искаше да намеря снимка с характерен жест на новия кмет на Москва - Сергей Собянин. Според мен, жестовете говорят много. Обичам невербалната комуникация. И винаги е интересно какво се крие зад този жест - без значение заучен или естествен. Има много важни послания. Зарових се в гугъл за интересни снимки и характерни жестове - хм, нищо!
Скучничък ми се струва.




И пак:



Тук вече има някаква професионална намеса (снимката е от официален сайт) и е леееко по-уверено и свежо невербалното му поведение. Макар че доста бие на очи "заучения" жест с юмрука.





А я да сравним!

Добре познатият ни Лужков:






("Heavy Metal!")

Лужков е със силно изразено невербално поведение. Много ми напомня по жестове на Мусолини в комбинация с ярки соц жестове.


Този жест с юмрука в различни разновидности продължава да си битува в Русия като остатък от съветската символика.



Ха, открих нещо по-истинско и при Собянин:


И го тълкувам: "Гледам напред!", а не "Хванал съм се за главата!".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...