сряда, 27 октомври 2010 г.

Шансон за Саркози

Това е една невероятно заразителна песничка. Ако я чуете, едва ли ще си помислите, че е песен на протеста, песен на днешните "деца на революцията". Бях я поместила в статията си за Фейсбук групата срещу Саркози: "Je ne voterai pas pour Nicolas Sarkozy en 2012." ("Аз няма да гласувам за Никола Саркози през 2012"). 
http://danybon.blogspot.com/2010/10/2012.html

Вече имам и текстът и можем да припяваме:


"On dit non à Sarko...
Qu'on se le dise en chanson!! "





Petit homme public

Je suis un homme public
Au sourire sympathique
Un petit homme public
Conmpletement cynique
Je sais qu’je suis comme ça
Mais maint’nant qu’je suis roi
Il faudra faire avec moi


En gage de ma bonne foi
J’étale tout c’qu’est à moi
Ma femme et mes enfants
J’suis un gars transparent
La un, la deux, la trois,
Vous ne m’échapperez pas
Survet, vélo, baskets
Admirez la starlette


J’incarne la République
Hyper sécurisée
300000 policiers
Dès qu’je vais m’ballader
Et si vous êtes tentés
De v’nir me chatouiller
« allez casse toi pauvre on
Continue ta chanson »


Mon physique c’est pas ça
Mais r’gardez mes nanas
Rachida et Carla
Cecilia j’en parle pas
En Chanel ou en Dior
Elle font peter le score
Enrico c’est à toi
La France te suivra


Ah qu’elle sont jolies les filles de mon pays
Ah qu’elles sont jolies les filles de mon pays
Ah qu’elle sont jolies les femmes de Sarkozy
Zai zai zai ai zai
Pour le pouvoir d’achat
Regardez faites comme moi
Faites vous des amis
Qui ont bien réussi
Vous pouvez essayer
D’vous auto augmenter
Mais ça y a qu’moi qui peux
Désolé mes pauvres vieux


Mais est-ce qu’un homme public
Doit jouer avec le fric ?
Un p’tit homme politique
S’étaler dans public
Peut-il faire oublier
Les slogans du passé
« Perdre sa vie à la gagner »


(Благодаря на Лио за текста)




(карикатура от Фейсбук групата)

Подкрепата за каузата във Фейсбук групата 
http://www.facebook.com/event.php?eid=118866418152521#!/event.php?eid=118866418152521
вече достигна 340 000. т.е.с повече от 40 000 души е нараснала само за един ден, откакто написах статията вчера. Днес Долната камара на френския парламент гласува дълго оспорваната пенсионна реформа, която вкара страната в серия от стачки и улични протести през последните седмици. 




Хм, сега навързах нещата! :) 
Ами то нашите събратя са проклели Саркози! Но кой да чете българска преса и да се пази?! :)))
"Циганите проклеха Саркози
Изгонените български и румънски роми ударили френския президент с прокоба до девето коляно"
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?article=339143



(снимка - в. Стандарт)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...