понеделник, 30 май 2011 г.

ХЛАПЕТА: Матура по математика за 7 клас

Последни новини:
Матура по математика за 7 клас - тест и ключ

ХЛАПЕТА: Матура по матема за 7 клас:

(мои размишления, насоки и линкове преди изпита)

От посещенията в блога ми и във Facebook страницата Danybon разбирам, че темите за матурите изключително много ви вълнуват. Преди години като журналист в БНТ съм отразявала споровете "За" и "против" при министър Владимир Атанасов и темата продължава да ме вълнува. Затова намира винаги място в блога ми. А и да ви разкрия една тайна - интересни са ми тестовете и често с приятели от Facebook ги решаваме, за да си проверим и ние знанията. Черпя информация от сайта на Министерството на образованието.

И така...

Днес е матурата (националното външно оценяване) по математика 7 клас. Тази матура е част от приемния изпит за гимназии след 7 клас и е много важна за кандидатстващите. Тук можете да намерите изисквания на Министерството на образованието.

В петък се проведе матурата по български език и литература, а ето и датите на другите матури за 7 клас:


Още малко уточнения за изпита:


А ето и теста от миналата година.
Направи ми впечатление, че се упоменава цвета на химикала - син.




Успех и стискам палци!



Източник: сайтът на Министерството на образованието


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...