неделя, 29 май 2011 г.

За работния ден на Мениджъра по социални медии - ИНФОГРАФИКА



Днес попаднах на интересна инфографика за работния ден на Мениджъра "Социални медии" - една съвсем-съвсем нова професия и реших да я споделя с вас. 


Преди това обаче искам да ви покажа цитат от Twitter, който много ми хареса, а е и по темата: 
"Социалните медии са като шаха - лесни за научаване, трудни за овладяване". @YuriArtibise, @RochelleGrayson




Бавно преминавам към темата на тази статия за натоварения график на Мениджъра "Социални медии", но отново ще направя една "спирка". 


Сещате ли се един пост от Twitter, който ви показах преди дни - става дума за поста на PR-ката на Евроконтрол, която беше пуснала покрай проблемите с въздушния трафик над Европа заради облака с вулканична пепел над 2000 съобщения в Twitter за 3 дни. Винаги съм се чудила кога почива това момиче - често постовете бяха на всяка минута. 




И сега да преминем към същината на днешната ни тема - за модерната професия "Мениджър "Социални медии". Да, определено си е атрактивна професия и едва ли се изисква да си "застопорен" като чиновник на някое бюро. Но тази свобода обаче коства доста или иначе казано: работният ден на Мениджъра "Социални медии" май никога не свършва.


Да, така е ... 
Защо ли? 
Социалните медии никога не спят! 


Та така ... 
Нашият герой "Мениджър "Социални медии" се разкъсва от ранни зори до късна вечер между публикуване на статии, обновяване на информацията, прочитане и писане на мейли, отговаряне на коментари, туитване, ретуитване, следване, споделяне, обзор на всичко и всички по темата, снимане, качване на заснетото, публикуване, пак писане, skype, twitter, facebook, социалните медии, преглеждане на статистика за деня, трафика, анализ ... Пак проверяване на мейлите и т.н. преди лягане. 


По-голяма част от кандидатите за мениджъри по социални медии са жени. Според инфографиката, жените са  62 %, а мъжете - 38 %. Повечето са с опит между 1 и 4 години - 71%. Заплатата е между 34 500 и 56 500 долара на година. 


Добрите мениджъри "Социални медии" са: 
- "хора, мислещи извън клишето"
- влиятелни
- целеустремени
- внимателни
- адаптивни.



източници: http://www.columnfivemedia.comhttp://www.socialcast.com/



С вас сподели: Йорданка Бонева-Благоева



Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...