неделя, 15 май 2011 г.

ХЛАПЕТА: ОЧАКВАЙТЕ скоро първото Facebook интервю на Danybon

РУБРИКА: "ОБРАЗОВАНИЕ и СОЦИАЛНИ МЕДИИ"

Да, да, правилно съм го написала - Facebook интервю. :) 



Преди няколко дни се радвах на страхотен чат наживо в Уошингтън Пост и писах за него в блога си. А сега и на Danybon предстои таково предизвикателство в социалните медии. 

Всъщност отдавна имам подобна идея, но преди седмица ми се избистри концепцията. Веднага "хвърлих ръкавицата". 

Предложението ми за Facebook интервю се появи точно там - на стената (сигурно сте го видяли). Самото интервю ще се проведе също там - на стената



Първият ми гост ще бъде Зарина от Увекинд. Тя е "виновничката" да ми се доизясни идеята и се радвам, че прие поканата ми да отговори на няколко въпроса.


Тази инициатива е част от идеята ми да развия в блога си "Хлапета" рубриката "Образование и социални медии". Стартирах я преди месец. Тогава моя приятелка ми даде линк към Facebook страницата на Увекинд, а аз - като фен на социалните медии и образованието, веднага реших, че това е точно новина за моя блог. Така написах и първата статия от рубриката

Зарина от Увекинд ще отговоря на въпросите ми за образованието и социалните медии, за новата им IB програма и за стипендиите, които ще предлагат. 

Надявам се, че ще бъде интересно интервю. И с много полезна информация. 

Надявам се, че инициативата ми Facebook интервю ще продължи и с други интересни гости. Вече съм си набелязала няколко. Не помня някога да са ми отказвали интервю - дано и сега така да ми върви. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...