вторник, 17 май 2011 г.

"Трябва ни някой слабо амбициозен" - GSM разговор, дочут в един подлез





Нали знаете какво чудо са някои софийски подлези?! 
Не, няма да отварям сега дума за тях, че ми отиде денят. 




Та влизам аз в един такъв страшен подлез. До мен върви жена, която води приятелско-служебен разговор с акцент - даване на професионални съвети. Дочувам разговора, но не обръщам  внимание до момента, в който до ухото ми не достига някакво объркано словосъчетание, което ме накара да се замисля много. 


Обърканото словосъчетание (объркано, объркано, ама само на  пръв "поглед"!) е "слабо амбициозен"


Хм! 


Ето и дочутото:
"На нас ни трябва някой слабо амбициозен. Тази беше много начетена, много интелигентна, всички я харесваха, но беше много амбициозна." 
В общи линии са я резнали и сега си търсят някоя "слабо амбициозна". 



Проверих в Google за "слабо амбициозен" и излезе само един резултат в някаква странна статия. 





Разказвам днес дочутото на приятели. Интересни интерпретации се получиха. Човек как да не се замисли за онези "купешки" и силни HR-ски думички и как да не се зачуди дали не са огромно "ала-бала" (поне в някои ситуации). А цитираното изречение пък дали не е "ключът към успеха"?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...