петък, 20 май 2011 г.

PR - основен източник на информация за журналистите, социалните медии печелят довериe


Социалните медии все повече се превръщат в източник на информация за журналистите, но не са толкова влиятелни колкото PR. Това показва ново изследване на Oriella PR Network. Анкетирани са близо 500 журналисти. 47% от тях ползват Twitter (33% за миналата година) и 35% (25% за миналата година) използват Facebook като източник на информация.


Само 4 % от журналистите  споделят, че ползват социалните медии - Facebook, Twitter, блоговете, като първоизточник за търсене на интересна история.
Източник номер 1 си остава PR. 62% от журналистите изпозват PR агенции или отдели като основен източник на информация. 


При проучване на дадена новина или история, отново PR е основен източник на информация за журналистите. Близо 22 % споделят, че прессъобщението е първото нещо, от което тръгват при подготовката на журналистическия си материал.

Oriella PR Network 
е обединение от 15 комуникационни агенции в 20 страни. Публикува годишни проучвания за дигиталната журналистика от 2008 година насам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...