сряда, 25 май 2011 г.

YouTube достигна 3 милиарда посещения на ден



Е, не само Danybon има повод за празнуване днес, но и колегите от YouTube се похвалиха току-що. :) Всъщност през май те правят 6 години от създаването си, а днешната новина я възприемат като подарък от своята аудитория. 


Статистиката показва:


- за минута се качва вече 48 часа видеоматериал в YouTube. Това е скок със 100% в сравнение с миналата година;


- за един ден вече има по 3 милиарда посещения в YouTube. С 50% повече от миналата година.






2 коментара:

  1. Според мен има само една социална мрежа и тя се появи точно преди 6 години -- Youtube...

    ОтговорИзтриване
  2. Аз много се кефя на YouTube, но все още съм там по-скоро зрител. Знаеш ли - аз адски се кефя на Twitter. Но може би, защото съм леко професионално изкривена. :) Там са ми най-изчистени като информация нещата. Особено с хаштаговете ми е супер лесно да намирам това, което ме интересува. Макар че аз основно го ползвам като източник на информация. А, да, LinkedIn също ме кефи, но е някакси по-"тежка артилерия".

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...