петък, 3 юни 2011 г.

Какво правят хората с телефоните си? ИНФОГРАФИКА



В момента мъжът ми ме пита защо се смея...



...Смея се, защото тази инфографика едва ли обхваща хора като мен. Отговорът ми е супер прост - "Губя го".  Аз съм неспасяем случай, който е в период (дългичък и той) на абсолютна омраза към тези устройства. Ползвам го единствено, защото се притеснявам да не ми се обадят от детската градина на малкия ми син или от училището на големия ми син. Държа го постоянно на вибрация и по тази причина постоянно го губя. Лошото е, когато и малкият ми син го прибере някъде - например, при своето Лего. Е тогава става страшно! Случвало се е да пиша лични съобщения на приятели в социалните медии, за да ме набират, докато аз си го издирвам. И след като ви представих автора на тази статия в най-"добра" светлина, вече спокойно мога да мина към конкретиката.


Ежедневно  най-много телефоните се използват като телефони (Учудващо! :), т.е. за разговори. На второ място е като будилник (това - признавам си - и аз го ползвам). На трето - за пращане на sms. Слушането на музика е на 6 място в ежедневната употреба.

Седмично много често се правят снимки, ползва се като калкулатор, вписват се бележки и задачи.

Най-рядко телефонът се ползва за видео-обаждания. 

Тийнеджърите слушат музика на телефоните си, водят разговори, правят снимки и видеоклипове, получават и пращат мейли.

90% от активното население на възраст 31-44 години водят ежедневно разговори по телефона. Тази група ползва телефоните си и за пращане на sms-и.

Само 25 % от възрастни над 50 години ползва телефона си за социално мрежи.

80% от жените пращат всеки ден sms-и. Мъжете пък повече ползват цифрови карти.


източник: http://www.chrisrawlinson.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...