понеделник, 13 юни 2011 г.

ХЛАПЕТА: ЧДГ "Германи" в социалните медии





"Guten Morgen!" - така започва утрото на Facebook страницата на частна детска градина "Германи". Имат 540 фена. 
Подобни теми:
Разглеждала съм сайта на градината, но в момента се запознавам със страничката им във Facebook. Още на пръв поглед мога да кажа -прави впечатление, че е много добре поддържана. Има полезна и интересна информация. 
Подобни теми:
Сега се замислям, че немските частни градини/училища май изпреварват английските по отношение на комуникацията в социалните медии. Подобно добро впечатление ми направиха Увекинд, а сега съм приятно изненадана и от "Германи". 


Преминавам към другите социални медии на "Германи". Предвиден е и профил в Twitter, но изглежда още не е активен. 

Хареса ми, че имат YouTube канал. Според мен, това е прекрасен начин за показване по атрактивен начин живота в детската градина. 
Очаквах да видя нещо такова. 


В момента има едно видео, но вероятно по-нататък ще се запълва с информация тази медиа. Но поздравления, че са се сетили за този комуникационен канал.



А сега продължавам по една от любимите ми рубрики - "Частно образование".
Подобни теми:
 Спомням си появата на тази градина - 1 юни 2010 г. За една година има много добро социално-медийно присъствие.

"Германи" е частна немска градина с лиценз от Министерството на образованието (по информация от сайта на градината). Поместили са и документа за лиценза.


Намира се в затворен комплекс в "Малинова долина". Не съм я посещавала, нито съм минавала  наблизо, но изглежда доста добре. Напомня ми много на ЧДГ "Слънчогледи", където съм ви разхождала вече виртуално.


На сайта на "Германи" е поместена таксата на градина:


източници: http://germani.bg/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...