събота, 4 юни 2011 г.

Моят разказ за Детския панаир

Детският панаир пред Народния театър
Подобна тема:
Детски панаир в София - ден втори
Днес, както ви обещах, посетих Детския панаир. Всъщност бяхме цялото семейство и дори ходихме два пъти - сутринта преди курса по френски на децата и следобед - след курса. 


Тригодишният ми син много се забавляваше. Големият, който е на 11 години, не чак толкова много. Дори сутринта - изобщо. Следобед обаче порисува. Сега ми хрумна една идея към организаторите - за други прояви могат да поканят клуба по Легороботика, за който съм ви разказвала и който е прекрасен точно за деца на тази възраст.


Куклен театър
Определено акцентът беше към по-малките дечица. Малкият ми син се втурваше с голям ентусиазъм от забавление на забавление. Първо започнахме с театър, после поогледахме напред-назад различните занимания, но, когато видя една игра с големи кубчета, беше напълно завладян от нея и игра доста време там. 


Има доста реклама в тези кубчета, но пък баткото, който занимаваше децата, беше прекрасен. Ако работодателите му четат тук, специално искам да го похваля. Страхотен е! Справяше се чудесно с всички деца. 


Играта беше много елементарна - с кубчетата строяха я стена, я тунелче, а след това се промушваха през него и после пак строяха стена.




Децата се забавляваха много. 


На мен пък ми стана мило като видях какички и батковци да учат днес дечицата да играят на ластик. 


Друго, от което се впечатли малкият ми син, беше рисуването при художниците. 



По обяд доста порисува, а следобед ни заяви, че пак иска да е художник и директно отиде при палитрите и четките. Този път се включи и големият ми син. Поседнахме на тревата и повече от 30 минути децата рисуваха. Малкият направи дори 3 шедьовъра. Едната картина носи гръмкото име "Жълто такси, оранжево такси" (тази горе вдясно, но съм я снимала наобратно). :)



А, да, да не забравя - беше готино и при колажите. Ето какво измайстори големият ми син:



След това се поспряхме при "Забавната математика", но тя беше за деца между 5 и 10 години. 


В съседство се правеха страхотни кукли. 
Утре мисля пак да отидем и ще посетим испанските забавления. 


Дано да има места за паркиране, че днес беше страшно.

Единствено не ми хареса, че звучеше яко музика от репетицията за Балканските награди - не знам какво изпълняват на концерта, но аз днес дочувах чалга и гледах да бягаме в другия край на парка. 
Дано утре на Детския панаир да звучи детска музика, както очаквах и да ни завладее още повече детското настроение. 



Не съм се запознавала с идеите на проекта "Детски панаир", но ми се иска да се организира по-редовно. И се чудя какво пречи всяка събота и неделя да има подобни забавления в парка при Народния театър, дори и да са срещу заплащане. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...