петък, 10 юни 2011 г.

Жица, жица ... РЕПОРТАЖ



Няма да ми повярвате, ако ви кажа какво се появява в Google като се напише в търсачката тези слова - "жица, жица". Нищо рокаджийско, а "супер ретро чалга" (това наистина е цитат). 


Аз обаче съм упорита и продължих търсенето си като добавих към "жица, жица" и "рок". Успях! Попаднах на нещо веселяшко: "Кучешки Рок 100 процентова жица!". 








Позабавлявайте се:



Всъщност подхванах темата за жиците, защото днес докато си висях по светофарите, ми направи впечатление на какви финтифлюшки са почнали да връзват жиците. Сега ще ви покажа 2 снимки, направени от колата ми. Нямах какво да правя докато чакам и си снимах. 




Е, това изобщо не бяха най-интересно завъртяните на финтифлюшки жици, но все пак трябва да се съобразяваме и с обстоятелствата - т.е. където ме улови червен светофар, там си щраках.  

И за да заформя наистина една лежерна темичка за жиците, веднага добавям истински шедьоври от румънската столица. Мъжът ми ги снима през лятото на 2008 година. Беше много впечатлен!




За вас разказа: 
Йорданка Бонева-Благоева

2 коментара:

  1. От месец се каня да направя подобен репортаж за Варна, защото тук в малките улички е чудо! Особенно последната седмица има някаква гонка за рязане на кабели и вървейки човек се спъва в кабели, а над главата му си висят други нарязани... Все пак някой ден ще направя такъв пост, но трябва фотоматериал.

    За Румъния бих казал, че са точно като в цигански катун! Както пееше Слави-то "нема такава държава..." си е точно за там.

    ОтговорИзтриване
  2. Ще бъде много интересен репортаж!
    Макар че това е градът, който - според мен, най-бързо се развива. През април бях там и много ми хареса. Повече отколкото през лятото. Сега за първи път усетих самия град, а не толкова лятната ваканционна атмосфера.

    За Румъния - само в Букурещ видяхме такава цигания. След Букурещ - вече е другата Европа. Направо ми стана мъчно, мъчно, колко изоставаме.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...