сряда, 1 юни 2011 г.

Виртуална разходка из ЧДГ "Слънчогледи"


На 1 юни - Деня на детето реших да ви разходя из частна детска градина "Слънчогледи". Специално днес заснех няколко снимки, за да мога да направя клипчето. Ще копирам какво бях написала преди време, когато за първи път видях градината:
"Тази вечер бяхме на тенис и навръщане помолих мъжа ми да отскочим до тази градина, за която бях чувала чудеса. 
Лелеееееееееееееееееееееееее, СТРАХОТНО!
Влюбих се!
Аз надникнах отстрани. Видях през прозорците украсата - много е хубаво. Като в къщата на джуджетата и Снежанка. :) Пак отстрани видях, че имат дворче със страхотни катерушки. Градината е в затворен комплекс, в който има и църква.
Всичко е много живописно. 
А гледката е невероятна - вижда се Витоша, Камбаните и планините наоколо. 
Много-много е красиво!"
И вместо като мен да надничате, реших да ви покажа някои мои снимки от ЧДГ "Слънчогледи", които сглобих в клипче. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...