неделя, 26 юни 2011 г.

Аз съм българче - РИСУНКА НА АСФАЛТ


Това не е рисунка на някое от моите деца. Случайно я видях, докато бяхме на концерта "Една нощ на френската музика". Много ми хареса рисунката, защото ми напомни на нашето детство. Съжалявам, че не се е заснела цялата картинка и не се вижда напълно българския трикольор. 

Не познавам твореца, но ако съдя по някои факти, би трябвало да е към 6-годишно хлапе, защото тогава обикновено обръщат посоката на буквичката "Ч".  

Скоро видях много интересен цитат на стената на мой приятел във Facebook. Цитатът беше от сайта "Редута" по повод първи юни. 
"Във връзка с Деня на детето образователният портал „Академика” организирал  22 000 деца да се оплакват едновременно, като рецитират „Аз съм българче”." (Из делниците на един луд (24-31 май), Тони Филипов, д-р)
Слагам цитата, защото освен спомена от детството, някакси ми се прокрадна в съзнанието и това тълкувание. Доста мислих върху него. 

Но аз съм супер позитивен човек и много ме радва тази рисунка на асфалт. Зачудих се по какъв повод е рисувана? По зададена тема ли е или на детето само му е хрумнало така да рисува? Може би все още се правят в детските градини рисунки за България? Определено е направена с голяма любов и убеден патриотизъм. 

Интересен повод за размисъл. 





За вас разказа и засне: 
Йорданка Бонева-Благоева

1 коментар:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...