вторник, 20 септември 2011 г.

10 креативни реклами на IKEA - СНИМКИ

Рубрика "Креативната реклама"

Е, настъпи моментът на отварянето на българската IKEA. Разбира се, аз не съм там, но пък любопитствам как ли се е получило. Сигурно ще мине време докато се престраша да отскоча до магазина, защото не съм фен на масовките и ще чакам по-спокойни времена. През това време, понеже любопитството ми по темата е изострено, ще се разровя из нет-а за интересни факти, инфорафики, реклами за IKEA. 


Ето и днешния ми подбор - 10 креативни реклами на IKEA:


1. Автобусна спирка


Вчера мярнах заглавия по новинарските сайтове, че се препоръчва днес да се ходи до IKEA с градски транспорт. Е, да си помечтаем за подобна удобна спирка. (Пък може да има и в София - не знам.)








2. Подвижна всекидневна на IKEA


О, определено това е още по-удобна идея. Нали?






3. Апартамент в кашон


Хм, интересно, но като гледам колко е мрачно времето днес, може и да завали. Но пък си има емоция в тази идея. Едно време колко картонени къщички съм си правила от кашони и сега веднага изпитах сантименти към това творение










4. Пейка  


Може и да не в парка, а някъде и на улицата. Уютно и удобно ми се струва. (А кафенце дали има?)






5. Влак 


Това е в Япония, но пък и тук бихме се радвали на такава идея. 




А я си представети такъв комфорт в метрото или във влаковете на БДЖ:






6. Стълби


Хитро! 
Бях гледала подобна идея за домашни стълби. Самите стъпала са чекмеджета. Доста багаж събираха.






7. Балкони


И без това нашите блокове са огромна шарания заради самостоятелното саниране на фасадите, ето една интересна идея за борба с разностилието:






8. Най-голямата етажерка на света






9. Колан за инструменти






10. Билборд
Ех, какви всеотдайни хора! :)



Всъщност освен тези 10 креативни реклами мога да ви предложа и още две забавни статии по темата IKEA в моя блог:
Какво различава Ингвар Кампрад (IKEA) от Бил Гейтс? ИНФОГРАФИКА за двама милиардери
Как да си построим Стоунхендж с инструкция в стил IKEA - ИНФОГРАФИКА


Ако блогът ми ви харесва, заповядайте на моята Facebook страница Danybon или ме последвайте в Twitter.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...