понеделник, 31 октомври 2011 г.

Аз съм 4 066 868 032 жител на Земята. А вие?


Здравейте, 





Аз съм 4 066 868 032 жител на Земята. Току-що научих това от сайта на BBC.




Живея в България, където - според тази статистиката - има още 7 494 332 души. 



Ако и вие искате да научите кой поред жител на Земята сте, използвайте сайта на BBC и линка The world at seven billion:
.

The world at seven billion

Трябва да въведете дата на раждане, държава и пол. Така ще научите нещо интересно за вас. 




Е, разбрахте ли? 






А сега нека поздравим дружно 7 милиардния жител на планетата, който трябва да се роди днес.


Danybon


Ако харесвате този блог, заповядайте и на Фейсбук страницата ми Danybon или ме последвайте в Twitter @danyboneva

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...