неделя, 30 октомври 2011 г.

Приказно красива есенна къща - СНИМКИ







Ако този блог ви е харесал, заповядайте и на Facebook страницата на Danybon или ме последвайте в Twitter @danyboneva и Google+ - Yordanka Boneva-Blagoeva.

Днес времето е прекрасно - слънчево и много приятно. С децата се поразходихме и аз позаснех красоти по пътя. 


Ще ви покажа една къща, която винаги ме кара да спра и да й се наслаждавам. 


Аз вече съм ви я показвала, но беше в друга "премяна" - в зелено. Сега листата са червени и е приказно красиво. 


Подобна тема:
Зелена разходка из Редута


Мисля, че ще ви хареса и на вас. Току-що я показах на мъжа ми и той възкликна: "Невероятна е!". 


Ето я: 











А ето как изглеждаше през юли:





Е, хареса ли ви? 


За вас разказа и засне:
Йорданка Бонева-Благоева



Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...