понеделник, 10 октомври 2011 г.

Меглена Кунева за изчезналата й Фен страница и за хакнатия й профил във Фейсбук



Към 19,15 часа (поне аз тогава проверих) Фен страницата на Меглена Кунева беше възстановена. Тя беше изчезнала към 17 часа (тогава писах статия и я нямаше)

Към 20 часа Меглена Кунева е публикувала пост на стената си, в която обяснява, че освен фен страницата, е заличен и личния й профил:
Меглена Кунева:
Приятели, противниците стават все по-безсилни в паниката си.Днес около 17.00 часа умишлено бе направен опит връзката ми с вас в интернет да бъде ограничена. Благодарение на превантивни мерки, взети от екипа ми, достъпът до страницата на кампанията, в която вече сме 11 600 приятели, е гарантиран. Нерегламентирано е заличен личният ми профил, регистриран след избирането ми за първи български еврокомисар пред 2007-ма година. Направени са постъпки пред администраторите на социалната мрежа за установяване причината за „хакването” на профила, в който има близо 5000 приятели. Подобни действия няма да ни спрат, напротив, ще направят „гласът на хората” още по-силен. Споделете това съобщение и покажете, че няма да ни спрат! Благодаря ви за подкрепата!


Съобщението към 22,30 часа е събрало: 
115 "харесвания"
40 споделяния
около 20 коментара 


Фейсбук Фен страница на Меглена Кунева


Малко по-надолу на стената откривам още веднъж същото съобщение. 
Там е събрало:


85 "харесвания"
22 споделяния
6 коментара


Как се движи надпреварата във Фейсбук между Светльо Витков и Меглена Кунева към 22,30 ч. на 10 октомври. Проверявам и дано този път няма изчезнали страници.


И така:


          Светльо Витков : Меглена Кунева
Фенове
12 181 :  11 620
Колко души говорят за това?
3649 : 1273

Първенството вече трети ден се държи от Светльо Витков. Прави ми обаче впечатление, че след преломния момент - събота по обяд след като двамата лидери в социалните медии си смениха първа и втора позиция по популярност във Фейсбук, започнаха да се увеличават феновете им доста по-бързо. Особено в лагера на Светльо Витков. Той е спечелил почти 700 нови фена през уикенда, а Меглена Кунева към 150 фена. (Виж позициите им в петък и в събота). 


С вас сподели:
Йорданка Бонева-Благоева
Danybon





Ако харесвате този блог, заповядайте и на Фейсбук страницата ми Danybon или ме последвайте в Twitter @danyboneva

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...