вторник, 11 октомври 2011 г.

Честит рожден ден, Danybon!

Рубрика "Danybon"

Как ми се иска сега да ви кажа, че Google ни е зарадвал с красива картинка по случай първия рожден ден на блога Danybon. 


Шегувам се! 


И все пак. Как ли би изглеждал този Doodle? 
Може би нещо такова: 




Преди 1 година, т.е. на 11 октомври 2010 г., направих своя първи блог и публикувах първата си статия. 


За какво беше ли? 


Ето вижте:
PR съвет (1996): "Нито сте хубави, нито имате връзки"

PR съвет (1996): "Нито сте хубави, нито имате връзки"


Всъщност именно това ми харесва в социалните медии и в блоговете. Нито трябва да съм красива (Е, да не решите, че съм грозна!), нито да имам връзки, за да мога да пиша и да споделям това, което искам да пиша и да споделям. Невероятна свобода е! Осъзнавам, че точно това съм искала винаги. Да пиша, да споделям и да не се съобразявам с разни излишни, безумни, остарели "препъни-камъни". Искам да пиша позитивно и свободно и да съм полезна.


Изключително много ви благодаря, че ми давате тази възможност да споделям и да общувам с вас!


Ето и малко статистика:


Най-споделяната статия на Danybon:
Там, където времето е спряло или разказ за една ваканция в Сваленик - РЕПОРТАЖ, СНИМКИ




и
Българските кандидат-президенти в социалните медии - ТРЕТА ЧАСТ (Волен Сидеров, Алексей Петров, Атанас Семов, Павел Чернев, Красимир Каракачанов, Светослав Витков)


Една от най-търсените думи "Джон Ночев":
За Джон Ночев в писмо от Америка



Находка:
Булка, качена на багер в центъра на София








Топ 10 на най-четените статии в Danybon:


Александър Калдер и Google Doodle на 22 юли 2011  - над 10 000 прочитания
Google почита Роджър Харгрийвс с 16 картинки 
Лес Пол е почетен с озвучено лого на Google 
Алберт Сент-Георги в Google Doodle
Храм "Свети Василий Блажени" в Google Doodle
За Facebook и за рождения ден на Доби от "Дружба"
Матура по български език за 4 клас
Карти на Европа от 1 до 2000 година
Топ 10 на анимираните Google Doodles - ВИДЕО
Андерш Беринг Брайвик вече и в Уикипедия 


Най-четените рубрики:


Social Media
Danybon
Google
Citizen journalism
Infographics


Топ 10 на страните с фенове на Danybon:


1. България
2. САЩ
3. Германия
4. Великобритания
5. Русия
6. Сингапур
7. Канада
8. Испания
9. Италия
10. Франция


Освен в блога Danybon, пиша и в детско-образователния ми блог Хлапета и в блога ми за Google Doodle - Doodles News. Те са по-нови блогове, но също се развиват изключително добре.


Ако ви харесва този блог, заповядайте и на Facebook страницата на Danybon или ме последвайте в Twitter @danyboneva.




А сега като за първи рожден ден, да се поздравим с детска песничка:






С вас споделя и общува една година:
Йорданка Бонева-Благоева
Danybon

2 коментара:

  1. Честито, за още много свободни мисли изразени чрез блог публикации!

    ОтговорИзтриване
  2. Доди, много благодаря! Благодаря и за ценните съвети, които винаги си ми давал! :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...