понеделник, 14 ноември 2011 г.

Три снимки за Димитър Благоев от софийските улици

Рубрика "Citizen Journalism"

Днес минах по ул. Лайош Кошут и на номер 34 нещо ме спря. 
Видях името на Димитър Благоев. 
Стана ми интересно. 
Реших да направя няколко снимки. 


Зад гърба си чух мъж да казва: "Тук ме приемаха за чавдарче". 




Топ 5 факта за Димитър Благоев:

1. Димитър Благоев е роден на 14 юни 1856 година в Загоричане (сега в Гърция). 
2. Наричан е от привържениците си Дядото.
3. Димитър Благоев е основател на организираното социалистическо движение в България и на първата социалдемократическа партия на Балканския полуостров.
4. Изповядва марксистки идеи. 
5. Умира на 7 май 1924 година в София. 

източник на информацията: Уикипедия

снимки: Йорданка Бонева-Благоева (Danybon)


Ако този блог ви харесва, заповядайте на Facebook страницата ми Danybon или ме последвайте в Twitter@danyboneva.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...