петък, 25 ноември 2011 г.

Адидас с комикс-наръчник за социалните медии


Социална Сю (Sue Social) и Медийният Мъж (Media Man) са основните герои в комикса. Медийният Мъж е герой. Той иска да защити Социалната Сю от опасностите на света. Вместо да разбере положителните страни на социалните медии, той се бори срещу тях. И загубва тази битка. Накрая осъзнава, че Социалната Сю няма нужда да бъде защитавана и тя не се страхува. Тя е щастлива от общуването си в социалните медии и в крайна сметка дори увлича Медийния Мъж. 


Ако този блог ви харесва, заповядайте на Facebook страницата на Danybon или ме последвайте в Twitter @danyboneva.


Комиксът има за цел да изгради култура в служителите на компанията при работа със социални медии. Показва им какво и по какъв начин може да се споделя. 


Комикс


Комиксът съдържа и видео. Началото е как Медийният Мъж си търси някого, когото да защитава:


Комикс


С помощта на двамата комикс-герои са представени "10 златни правила" в социалните медии. 


Комикс


Двамата комикс-герои показват и какви грешки най-често се допускат като се говори за социални медии. Грешка номер едно е, че много хора си мислят, че това е играчка за деца, а не за големи компании. Но, разбира се, не са прави.


Комикс


Съветите продължават и в кратко представяне на социалните медии и работата с блогове. 


От 2009 година в Адидас има "Наръчник за социалните медии". В началото на тази годината компанията го обнови с нови ценни съвети как служителите да ползват социалните медии като част от вътрешната комуникация или когато говорят навън за фирмата си.


източник: http://blog.adidas-group.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...