петък, 11 ноември 2011 г.

ХЛАПЕТА: "Хлапета"-та на Danybon с над 100 000 посещения

ХЛАПЕТА: "Хлапета"-та на Danybon с над 100 000 посещения


Определено ще запомня 11.11.11. Оказа се доста късметлийски ден (пу-пу-пу - засега) за мен.

1. Малкият ми син има имен ден.

2. Отидох да му купувам подарък Лего от Бо Хоби, а там се почувствах като при Дядо Коледа - намаления заради 11.11.11 и още подаръци (Браво на тях!).

3. А сега пък моят блог "Хлапета" мина 100 000 посещения, според статистиката на Blogger. А още няма и годинка!

Е, как няма да ми е щастлив 11.11.11!



Всъщност не знам дали е само на късмет относно блога. Всичко дължа на вас и на вашето доверие и подкрепа.


Не успях да го уловя на 100 000, но хванах 99 999 посещения.

Ето - за последно 5-цифрена статистика в блога ми:


Оттук-насетне ще гоним (аз и вие) 7-цифрена статистика.


Благодаря!

Ще се опитвам да съм ви полезна и интересна занапред. :)

Йорданка Бонева-Благоева
Danybon

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...