сряда, 14 декември 2011 г.

Кой каква социална медия харесва? ИНФОГРАФИКА




В нашето ежедневие навлизат все повече различните социални медии. Често се случва вече вместо да си пращаме мейли, да си пишем, например, във Фейсбук. Замисляме ли се обаче кой каква социална медия харесва? Днес попаднах на интересна инфографика, която свързва различни демографски категории с отделните видове социални медии. Тя не е за България, разбира се, но пък са интересни някои тенденции и затова смятам, че е полезна. Жалко, че не са включили LinkedIn и не присъства Google+.

Разпределение според пол:
Във всички социални медии преобладават жените. Най-много жени обаче има в My Space.

Фейсбук:
54 % жени
46 % мъже

Туитър 
52 % жени
48 % мъже

My space:
64 % жени
36 % мъже

Разпределение по доходи:

В почти всички социални медии преобладават хората с доходи 25-50 000 долара/годишно. В Туитър има най-много хора с по-високи доходи - над 75 000 долара/годишно. За последната категория над 150 000 долара/годишно - процентът във Фейсбук и Туитър е еднакъв - 4 %. 

Разпределение по възраст:

Във Фейсбук има най-много са потребителите 45-54 години, според тази статистика. В Туитър преобладават потребителите на възраст 35-44 години - 30 %. А в My Space - 25-34-годишните.
Най-много възрастни над 45 години и повече има във Фейсбук - общо 35 %.

Разпределение по образование:

Най-активни във всички социални медии са хората само с колежанско образование. Най-много потребители с по-високо образование (бакалавър и по-високо) има в Digg - общо 42 % и в Туитър - 37 %. Следва StumbleUpon - 33 %. Фейсбук и YouTube са с еднакви данни - 26 %.


Разпределение по професии:

StumbleUpon е най-популярен сред графичните дизайнери. PR-ите пъй харесват Digg. 


източник: http://blog.kissmetrics.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...