събота, 3 декември 2011 г.

ХЛАПЕТА: "Хлапета"-та на Danybon станаха на 1 година

ХЛАПЕТА: "Хлапета"-та на Danybon станаха на 1 година


Честит рожден ден, "Хлапета"!



Точно преди една година се роди детско-образователният ми блог "Хлапета". Към момента е с над 117 000 посещения, според статистиката на Blogger.


Благодаря Ви за интереса и за доверието!



В "Хлапета"-та има 4 основни рубрики:

- Образование и социални медии (връзка с основния ми блог Danybon)

- Образование - най-четената рубрика

- Частно образование (тема, която много ме интересува)

- Деца - една много обширна рубрика с много подрубрики



Първата статия в блога беше "100 най-популярни бебешки имена за 2010 година" от 3 декември 2010 г.


Ето и топ 10 най-популярните теми в "Хлапета"-та:



Най-голяма посещаемост блогът е имал през ноември. На второ място е месец май (според Blogger).



Уникалните посетители за месец ноември, според Tyxo, са над 12 000.


Ето и топ 10 страни, откъдето са посетителите на "Хлапета"-та:



Топ 10 на думите, с които най-често са попадали на "Хлапета" през търсачките:




Отново Ви благодаря за доверието и се надявам "Хлапета"-та да продължават да са Ви интересни и полезни.



Поздрави!


Йорданка Бонева-Благоева

Danybon


Ако този блог Ви харесва, заповядайте и във Facebook страницата ми Danybon или ме последвайте в @danyboneva в Twitter.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...