неделя, 25 декември 2011 г.

Danybon с видео-писмо от Дядо Коледа

Рубрика "Празници"


Не само децата пишат писма на Дядо Коледа. Понякога и той им отговаря. А понякога пише и на възрастни. Случва се да пусне послание и на блогъри. 
Ето какво каза Дядо Коледа на Danybon (моля, кликнете на линка):



Писмо от Дядо Коледа до Данибон

Писмо от Дядо Коледа до Данибон
 Сега елфите ще проверят дали съм била добра тази година.


Писмо от Дядо Коледа до Данибон

Писмо от Дядо Коледа до Данибон
 Какво съм си пожелала ? 
Добри новини.
Писмо от Дядо Коледа до Данибон

Писмо от Дядо Коледа до Данибон
Голямо напрежение - дали ще съм добра или лоша.
Писмо от Дядо Коледа до Данибон
 Тук светва зелената лампичка - значи съм била много послушна.


Писмо от Дядо Коледа до Данибон
Елфите се радват на добрата новина.

Писмо от Дядо Коледа до Данибон
 Дядо Коледа ми ръкопляска.


Писмо от Дядо Коледа до Данибон

Писмо от Дядо Коледа до Данибон

Източник: http://www.portablenorthpole.tv
Благодаря на приятелче, което снощи ми каза за тези прекрасни послания и зарадвах много децата си!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...