събота, 21 януари 2012 г.

За маркетинга във Фейсбук и в социалните медии - ИНФОГРАФИКА


Рубрика "Инфографика"





Социалните медии стават все по-интересен канал в маркетинговите стратегии. Проучване на Wildfire Interactive показва, че големите марки оценяват техните предимства в дългосрочен план. 


Според анализа на Wildfire Interactive, в момента компаниите гледат на новите медии като възможност за популяризиране на марката си и да увеличат диалога с клиентите си.


Фейсбук продължава да е най-популярният канал сред социалните медии в маркетинговите стратегии, но Туитър вече го догонва и може да се очакват изненади през тази година. 


94 % от участниците в проучването използват Фейсбук в маркетинга си.
74 % - Туитър.


41 % - за блоговете  
32 % - LinkedIn
30 % - YouTube
6 % - други





Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...