понеделник, 9 януари 2012 г.

Креативна реклама на IKEA за подбор на персонал ВИДЕО

Подрубрика "IKEA"


Как IKEA събра над 4000 кандидатури за работа в новооткрит магазин в Австралия без да плаща нито за реклама или обяви в медиите,  нито за куриерси услуги? 




Когато става дума за IKEA, решението винаги е просто и лесно, но и оригинално.


IKEA използва директния маркетинг. Каналът, на който се спират в тази кампания, е собствените им кашони с продукция. Във всеки пакет е оставена оригинална листовка под формата на инструкция на мебелната верига. По този начин се постига изумителен ефект.




Кампанията е на агенция The Monkeys.


източници: http://adsoftheworld.com, The Monkeys, http://creativity-online.comhttp://blog.sironaconsulting.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...