сряда, 25 януари 2012 г.

Новият британски посланик в София отговаря в Twitter на български


Впечатлена съм от Джонатан Алън! На на 30 януари встъпва в длъжност като посланик на Великобритания у нас. Преди час гледах на сайта на БНТ  репортаж от Пловдив с него и се почувствах горда как един чужденец оценява красотите и традициите на България. 


@HMAJAllen


@HMAJAllen


Джонатан Алън е отседнал за месец в младо пловдивско семейство. Упорито изучава български и за няколко седмици подготовка - говори чудесно. Иска да общува открито с българите и обещава да отговаря на всички писма, които получава. Ще използва социалната медия Twitter. 


@HMAJAllen


Още докато гледах интервюто, потърсих профила му в Twitter и веднага му станах последовател. Писах му и го поздравих на български. 




И наистина в рамките на минути той ми отговори и ми благодари. И то на прекрасен български. 


@HMAJAllen
Препоръчвам ви да изгледате репортажа (моля, кликнете на линка на снимката). Много е свеж и зареждащ. Автор е Надя Томова. 


Джонатан Алън - нестандартният посланик на Нейно величество

източник: @HMAJAllen, Twitter, http://bnt.bg/bg/

Ако харесвате този блог, заповядайте и на Фейсбук страницата ми Danybon или ме последвайте в Twitter @danyboneva и в LinkedIn.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...