неделя, 5 февруари 2012 г.

Зимата през моя прозорец - СНИМКИ

Рубрика "Citizen journalism"



Къщите през моя прозорец вече си стават почти главни действащи лица в блога ми. Зиме-лете, все обичам да ги снимам. Но си е изкушаващо, когато човек погледне през прозореца и ги види тези покривчета, дръвчета, да хване апарата и да ги заснеме. Не са изобщо претенциозни къщи, но на мен точно това ми харесва - типични нашески от 70-те, 80-те години, които можеха да се видят и в градовете, и в селата. Е, най-чаровното в случая е, че са си дори в столицата и то на 20 минути път пеша от "жълтите павета", а така са се запазили. И дано още дълго никой не се изкуши да ги събори и да вдигне на тяхно място тузарски блок.

Ако този блог ви харесва, заповядайте и на Facebook страницата Danybon или пък ме последвайте в Twitter @danyboneva или в LinkedIn - Yordanka Boneva-Blagoeva



Но да се върнем на зимата днес. Ами ето това видях от прозореца ми тази сутрин докато закусвах. 
Приятно гледане и на вас! :)











За вас засне:
Йорданка Бонева-Благоева

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...