неделя, 26 февруари 2012 г.

Кои политици поискаха прошка на Сирни Заговезни във Фейсбук?



Топ 10+ на българските политици във Facebook - КЛАСАЦИЯ

Ако този блог 
ви харесва, заповядайте и на Facebook страницата Danybon или пък ме последвайте в Twitter @danyboneva или в LinkedIn - Yordanka Boneva-Blagoeva.

Обичам да следя поведението на нашите политици в  социални медии. Днес - в деня на искане и даване на прошка, реших да "хвърля отново поглед" какво става по техните "стени".

Прегледах всички Фейсбук страници, които присъстват в публикацията ми: 
От 26 политика със силно присъствие в социалните медии, открих само двама, които днес са поискали прошка. 

Първо е поискал прошка президентът Росен Плевнелиев на стената на профила си (ако изобщо е негов; преди имаше над 30 000 абоната), на който няма снимка, а не от Фейсбук страницата. Направил го е около 3 часа този следобед. 

На стената е записано:
"Скъпи приятели, днес е Сирни Заговезни или Ден за Прошка. На този ден Църквата призовава вярващите да пречистят душите си, да изпълнят с мир и любов сърцата си, за да посрещнат Възкръсналия Христос! За да можем да обичаме, трябва да можем да прощаваме! Нека си простим и да вървим заедно напред!"



Публикацията е харесана от 62 души, има и 2 коментара.

На официалната си Фейсбук страница еврокомисар Кристалина Георгиева написа тази вечер към 7 часа (българско време):

"Да си простим грешките, които сме направили - простете и простено да е!"


Публикацията е харесана от над 360 души, споделена е от 16, има и 12 коментара. 

Може да имам пропуски и ако откривате, моля, добавете ги тук като коментар или на стената ми във Фейсбук Danybon или ми пишете на danybon.pr@gmail.com


Ако този блог ви харесва, ще се радвам да "харесате" и Фейсбук страницата ми Danybon и да ме последвате в Twitter @danyboneva.



За вас систематизира:





Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...