понеделник, 5 март 2012 г.

ХЛАПЕТА: Топ 10 факта от Фейсбук за частното образование (27 февруари - 4 март 2012)

ХЛАПЕТА: Топ 10 факта от Фейсбук за частното образование (27 февруари - 4 март 2012)



В анализа ми за изминалата седмица доминират празнични новини и спортни събития и постижения. Затова реших да обединя инициативите на различни училища в общи места в класацията ми.

Този път съм включила и няколко събития за 1 март, 3 март и информации за успехи и постижения не само от Фейсбук, но и от сайтове или личен архив. Преобладават обаче новините от Фейсбук.

1. Трети март и Деня на Освобождение на България:

Българското знаме, изработено в ЧДГ "Слънчогледи" (личен архив)


И продължението вкъщи на творби за 3 март от моя 4-годишен син:


Само на 3 Фейсбук страниците на частни детски градини видях поздравления за националния празник на България. Вероятно причината е, че се падаше в събота.

ДЦ "Алфиета"


ЧДГ "Мария Магдалена"


Montessori Children's House



2. Баба Марта и 1 март в частните училища и частните детски градини.
Класацията ми за топ 10 оригинални поздравления за 1 март можете да прочетете тук.

А ето и още интересни идеи:

ЧДГ "Доверие":


ЧДГ "Мария Магдалена":


ЧДГ "101 защо"


Био ДГ "Монтесори Хай"


Американският колеж:


Увекинд:

И от сайта на ЧОУ "Света София"




3. 8 март - още е рано за този празник, но вече се забелязват настроения около него.

В очакване на резултатите от конкурса на ЧДГ "Сияние" - "Мама и аз":

ЧДГ "Весел свят" с победител в конкурс за празника:


4. Успехи и постижения:

"Дрита" на Световно ученическо първенство по ски в Италия:




"Увекинд" с шампионска титла по баскетбол:


ЧОУ "Света София" с победи и титли по шах, баскетбол, тенис на маса, плуване, история и с двама представители сред "Успелите деца на България" в категория наука-математика:


Англо-американското училище с филмче от спортен турнир:



Американският колеж с информация за спортно състезание:



5. Дейности в "Алфиета" - доста неща ми харесаха през седмицата. Имали са посещение в зоопарка, търсили са съкровища в пясък, а имат и много интересни апликации и изработки от пластелин.





6. Посещението на опера от децата в ЧДГ "Мария Магдалена"


7. Рожден ден в Американския колеж


8. Карнавал в "Ерих Кестнер"


9. Дъската с планирани допълнителни дейности в Darbi College


10. Новият дизайн на страницата на ЧУ "Образователни технологии" - много ми хареса.


Надявам се обзорът и класацията ми да са ви били интересни. Все пак имайте предвид, че това е моят поглед върху ситуацията. Всеки може да си ги ранжира по свой си начин. Важното е да се видят всички тези чудесни идеи, инициативи и постижения на децата и учителите им.

Всички линкове към Фейсбук страниците на ЧУ и ЧДГ можете да открите тук
Ако имам пропуски или искате да споделите още нещо, можете да ми пише тук като коментар или на мейл danybon.pr@gmail.com или в социалните медии.
Ако този блог ви харесва, заповядайте и на Facebook страниците ми Danybon, "Хлапета" и "Хлапета: частно образование" или пък ме последвайте в Twitter @danyboneva или в LinkedIn - Yordanka Boneva-Blagoeva.

За вас обобщи и разказа:

източник: Facebook страниците и сайтовете на ЧУ и ЧДГ, http://dberbatov.org/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...