събота, 3 март 2012 г.

ХЛАПЕТА: Българското знаме - вдъхновение на 4-годишния ми син СНИМКИ

ХЛАПЕТА: Българското знаме - вдъхновение на 4-годишния ми син СНИМКИ

Рубрика "Деца"

Рубрика "Празници"

Рубрика "Citizen Journalism"


Моят 4-годишен син цял ден вдъхновено рисува българското знаме по случай 3 март. Имаме вече поне стотина. Снимах една от картините му.



И докато той твореше, надникнах през прозореца, за да заснема българското знаме на съседна къща.



Много обичам националните празници и ми е приятно да виждам толкова много български знамена.



Ако този блог ви харесва, заповядайте и на Facebook страниците ми Danybon, "Хлапета" и "Хлапета: частно образование" или пък ме последвайте в Twitter @danyboneva или в LinkedIn - Yordanka Boneva-Blagoeva.




За вас разказа и засне:


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...