четвъртък, 1 март 2012 г.

Кои политици ни поздравиха за Баба Марта във Фейсбук?





Кои политици се сетиха, че на 1 март е празник и ни поздравиха на Фейсбук страниците си?


Току-що приключих обиколката си из 30 Фейсбук страници и профила и заключението ми е - само четирима политика. 


1.  Кристалина Георгиева


Кристалина Георгиева още тази сутрин е публикувала своето поздравление за 1 март на Фейсбук страницата си.




Публикацията е харесана от почти 700 души, има почти 50 коментара и над 50 споделения.


Няколко часа по-късно Кристалина Георгиева ни показа и 30 снимки от честванията на Баба Марта в Брюксел. 







2. Ивайло Калфин е политикът, който е поздравил всички с празника, минути след настъпването на 1 март. 




Съобщението е харесано от над 180 души и има 11 коментара.


3. Меглена Кунева също ни поздрави за Баба Марта. Направи го по обяд. Съобщението беше като пожелание на много близки приятели. 




Публикацията й събра над 570 харесвания и почти 60 коментара.


4. Сергей Станишев ни поздрави за празника към 22 часа тази вечер и също наблегна на приятелски и искрен поздрав.





Може да имам пропуски и ако откривате, моля, добавете ги тук като коментар или на стената ми във Фейсбук Danybon или ми пишете наdanybon.pr@gmail.com. Може да допълвате списъка и с други политици дори и да не са с много фенове.


Ако този блог ви харесва, ще се радвам да "харесате" и Фейсбук страницата ми Danybon и да ме последвате в Twitter @danyboneva.



За вас систематизира:


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...