вторник, 6 март 2012 г.

Йорданка Бонева-Благоева или Danybon в стари снимки, открити в стар мейл

Рубрика "Danybon"


Чувствам се много особено тази вечер. Чух една невероятна песен, един невероятен глас и се зарових за нещо в стар мой мейл и така си открих стари мои снимки.


Тук съм като журналист в "По света и у нас". Правиха ни снимки в студиото. Вероятно е около 2003 година. 



А, мога и да съм сериозна! (Боже, много грим!) 






А тук, на статията, ме интервюираха през лятото на 2002 година за "Монитор" или по-скоро за тяхно телевизионно приложение. (Колко ясно си спомням всичко! Все едно вчера беше.) 






Това е единственият ми период в живота, когато съм с толкова къса коса, а и за пръв и последен път - светлокоса.


А това е големият ми син, който тогава е бил двегодишно хлапе.




Прекрасни спомени! 
Целувки на всички колеги! ♥♥♥



С вас сподели:


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...