вторник, 20 март 2012 г.

Топ 10 факта от Фейсбук за частното образование (12 - 18 март 2012)





http://svetasofia.com/bg/news-lego.php 


Кои бяха интересните събития за частните училища и градини през изминалата седмица? 


Ако този блог ви харесва, заповядайте и на Facebook страниците ми Danybon"Хлапета" и "Хлапета: частно образование"  или пък ме последвайте в Twitter @danyboneva или в LinkedIn - Yordanka Boneva-Blagoeva.

Ето моята класация:

1. Изпитът в Американския колеж:

Изпитът се проведе на 18 март 2012 г. 
А ето и много интересна информация от стената във Фейсбук на Колежа: защо през 1992 година е имало 2700 кандидата за 100 места, а сега има 384 кандидата за 160 места и как става организацията на самия изпит. 




https://www.facebook.com/americancollegeofsofia  

Междувременно Американският колеж вече има 400 фена.


Американският колеж продължава рубриката си "Снимка на деня". Аз съм голям фен на тези снимки. Винаги ги разглеждам с любопитство. Най-много ми харесват старите и такива, които показват живота сега в училището. 

Снимката от 15 март ми е фаворит тази седмица:

https://www.facebook.com/americancollegeofsofia 

2. Увекинд пуснаха реклама във Фейсбук и само за ден феновете им се увеличиха почти два пъти. 
Вече имат близо 1300 фена и 612 души говорят за тях. 


Предишната седмица, когато ги засичах данните, имаха малко под 700 фена. Резкият скок беше в понеделник, когато за няколко часа стигнаха 1000 фена. В 17,01 ч. (точно, когато в Danybon си "пием" следобедния чай) от Уве обявиха новината. 


3. Частно училище "Дрита" в Милано за участие в европейски проект "Да повишим осведомеността за отделянето на CO2: Ходи на пръсти, не оставяй отпечатък; Стъпвай като мишле, не като слон".


4. "Съдебно дело: процесът срещу Том, по искане на Джери" 
Едно изключително оригинално предложение от ЧПДГ "Алиса и нейните приятели":


5. Виртуално изложение на частните училища и градини:


6. Постижения:

Скиорите от ЧДГ "Слънчогледи" с дипломи от "Атмосфера спорт":

https://www.facebook.com/atmosfera.sport 
Грамота за ЧДГ "Мария Магдалена" за изпълнение на народни танци:




Победи и в Увекинд:




7. Возена на лопата в снега в "Монтесори Хай":




8. Приказка за цветовете и моделиране на фигурки в "The Castle":


The Castle
9. Моделиране на роза в "Алфиета"




10. "Хлапета: Частно образование" - това е Фейсбук страницата блога ми "Хлапета" и по-скоро за информации за частното образование. 


Какво четохте в "Хлапета"-та за частното образование през изминалата седмица?

"ЧРД, Ники!" или поздрав за Николай Благоев от мама




Николай Благоев, "Малкият принц", Столичен куклен театър (2008)

ЧОУ "Света София" вече с новини на сайта си СНИМКИ



Лего-изложба в ЧОУ "Света София"

"Алиса в огледалния свят" на изпита в Американския колеж (2012)





20 факта за изпита в Американския колеж (2012)


http://www.acs.bg/


20 факта за математическото състезание "Европейско кенгуру"


Топ 10 факта от Фейсбук за частното образование (5 - 11 март 2012)






Надявам се, че информацията ви е била интересна. Ако знаете и за други любопитни събития от живота на частните детски градини или училища или пък за нови техни Фейсбук профили, можете да ми пишете тук в коментарите или на danybon.pr@gmail.com или на Фейсбук страниците ми: Danybon"Хлапета" и "Хлапета: частно образование".

Ако този блог ви харесва, заповядайте и на Facebook страниците ми Danybon"Хлапета" и "Хлапета: частно образование"  или пък ме последвайте в Twitter @danyboneva или в LinkedIn - Yordanka Boneva-Blagoeva.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...