сряда, 18 април 2012 г.

ХЛАПЕТА: Топ 10 факта от Фейсбук за частното образование (2-8 април 2012)

ХЛАПЕТА: Топ 10 факта от Фейсбук за частното образование (2-8 април 2012)



Ваканционно-празничното настроение ме завладя и с леко закъснение ви представям моята класация за топ 10 Фейсбук събитията от частните училища и градини за началото на месец април (2-8 април). В тази седмица имахме два красиви български празника - Лазаровден и Цветница.  Ето какво ми подари малкият ми син за Цветница. Изработката е направена в ЧДГ "Слънчогледи".


Започваме с топ 10 класацията:

1. Американският колеж изнесоха резултатите от своя изпит. 



Повече можете да прочетете на сайта на Колежда или пък в моите публикации:

Излязоха резултатите в АК

А ето и още нещо от дейностите на Американския колеж:

"Пролетно пробуждане" в групата за английска драма и мюзикъл:


Народни танци в Колежа:



2. Награди от 12-я фолклоерен преглед "Нашите корени":

ЧДГ "Мария Магдалена" с награда за младите си танцьори:


ЧУ "Дрита" с четири първи места:


3. Лазарки в ЧДГ "Доверие"


И още нещо интересно - посещение на Мечо Пух  приятели в детската градина. Сигурно децата са били много послушни, за да ги посетят толкова известни гости.


4. Руският лицей с балетно представление:





Човек остава очарован само като гледа снимките, а какво ли е да се види тази красота в реалността. Браво на изпълнителите!

5. Танцов спектакъл и в ЧДГ "Сияние":


Това е детската градина на големия ми син. Избрала съм я сред над 20 частни градини почти преди 10 години. Винаги ми е драго да ги видя. И тъй като съм изключително доволна от обучението, което дадоха на сина ми и винаги с радост ги препоръчвам, добавям моя знак: 
                                  
                                    "Препоръчaно от Danybon"

6. Празник на книгата в ЧДГ "101 защо":



7. Карнавал в Увекинд:


И нещо любопитно - как е изглеждала сградата на Увекинд преди да се нанесат там:


8. Почистване и грижа за природата в ЧУ "Дрита":



9. Монтесори дейности в ЧДГ "Монтесори Хай":


10. Блогът "Хлапета" и интересните публикации в периода 2-8 април:


Hana Moataz Mostafa, CM2, Lycée Français Victor Hugo de Sofia



Николай Благоев (ЧОУ "Света София"), 5 клас, 2 място



Отборът на ПЧМГ




Надявам се, че класацията ви е била забавна, интересна и полезна. Вие, разбира се, можете да си ги ранжирате по свой собствен начин, това е моят поглед върху събитията през 2-8 април. Очаквайте скоро и класацията за ваканционно-празничната седмица 9-15 април. 

Ако този блог ви харесва, заповядайте и на Facebook страниците ми Danybon"Хлапета" и "Хлапета: частно образование"  или пък ме последвайте в Twitter @danyboneva или в LinkedIn - Yordanka Boneva-Blagoeva.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...