неделя, 8 април 2012 г.

ХЛАПЕТА: Награждаване на победителите от "Европейското кенгуру" в СМГ (2012)

ХЛАПЕТА: Награждаване на победителите от "Европейското кенгуру" в СМГ (2012)


Рубрика "Образование"
Рубрика "Citizen Journalism" 

Днес в 13 ч. беше награждаването на победителите от "Европейското кенгуру" (2012) в секция "СМГ". Там по традиция са едни от най-високите резултати в страната и ако си победител сред явилите се в СМГ, почти е сигурно, че ще си на челни места и в националното класиране. 
Аз не успях да отида и затова не мога да ви предложа снимки от цялото награждаване, а имам само една на сина ми (съжалявам за не толкова доброто качество). Ходиха мъжът ми и малкият ми син, който за първи път беше в училището на баща си и беше много щастлив. 

Николай Благоев (ЧОУ "Света София"), 5 клас, 2 място

Синът ми имаше 140 точки от 150 точки и зае 2 място (с още няколко момчета) сред петокласниците. На първо място се класира възпитаник на СМГ със 145 точки.





Най-голямата радост, както винаги, е грамотата. 


А има и допълнителна награда - сборник със задачи. 



Кои са всички победители и наградени от секция "СМГ" можете да видите в публикацията ми: 
"Класиране в СМГ от Европейското кенгуру 2012 СНИМКИ"




А ако се интересувате кои са предложение за национален кръг от РИО-София, заповядайте:
РИО-София публикува класирането от "Европейското кенгуру" в столицата 


РЕЗУЛТАТИ ОТ МАТЕМАТИЧЕСКО СЪСТЕЗАНИЕ "ЕВРОПЕЙСКО КЕНГУРУ" - СОФИЯ-ГРАД
Ако този блог ви харесва, заповядайте и на Facebook страниците ми Danybon"Хлапета" и "Хлапета: частно образование"  или пък ме последвайте в Twitter @danyboneva или в LinkedIn - Yordanka Boneva-Blagoeva.



С вас сподели:

източник: СМГ, 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...