сряда, 11 април 2012 г.

Кола на Google на автомивка в Горубляне - СНИМКA


Рубрика "Citizen Journalism"


Вчера засякох кола на Google на автомивка в Горубляне. Хубавото беше, че бях пътник, а не шофьор и успях да направя 2-3 снимки, докато светеше червено на светофара. Ще ви покажа една, защото всичките са почти еднакви.




Регистрацията на колата беше гръцка. А опаковано отгоре в черно е камерата за заснемане. Отстрани на вратите се виждаше логото на Google. 


Колите на Google дойдоха в България през февруари. Те снимат из улиците на страната ни за популярната услуга Street View.

Та така - вместо камерите на Google да ме снимат, аз успях да ги изненадам. Щастлива съм! :)



Ако този блог Danybon ви харесва, заповядайте и на Facebook страницата Danybon или пък ме последвайте в Twitter @danyboneva или в LinkedIn - Yordanka Boneva-Blagoeva.


За вас засне и разказа:

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...