неделя, 20 май 2012 г.

ЧДГ "Слънчогледи" на танцовата фиеста на Класик-М - ВИДЕО, СНИМКИ


Рубрика "Частно образование"
Рубрика "Citizen Journalism"





Малкият ми син ми поднесе страхотен подарък за рождения ми ден. Е, беше на 20-ти, а не на 19 май, но все пак ми беше изключително приятно и си го чувствам наистина като подарък. 





Танцовата фиеста на Класик-М се провежда за трета година. Аз присъствам за втори път. Миналата година нашата градина изпълни италианския танц Тарантела, а сега се представи с испански танц. 





Нашата учителка е Тони. Днес беше в костюм на Мини Маус и децата бяха очаровани като я видяха. Винаги я наблюдавам на тържествата - невероятна е! Лъчезарна, грациозна и много запалва децата. Ето я как раздава грамотите на децата.






На фиестата в модула от 12 часа участваха и още частно училище. Знаете, че аз следя с интерес как се развива частното образование у нас и затова винаги споделям с вас видяно и чуто за частни училища и градини. Много ми хареса изпълнението на учениците от ЧОУ "Св. Климент Охридски". Техен ръководител също беше нашата учителка по танци Тони. Децата танцуваха страхотно.







Ако този блог ви харесва, заповядайте и на Facebook страниците ми Danybon"Хлапета" и "Хлапета: частно образование"  или пък ме последвайте в Twitter @danyboneva или в LinkedIn - Yordanka Boneva-Blagoeva.

За вас засне и разказа: Йорданка Бонева-Благоева
Danybon

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...