четвъртък, 31 май 2012 г.

Автограф за мама от Асен Блатечки СНИМКА

Рубрика "Деца"


Днес големият ми син ме изненада много приятно. Върна се училище и каза: "Мамо, имам нещо за теб". Започна да бърка в джобовете на дънките си и извади едно нагънато листче. (С тези листчета, които са постоянно в някои от джобовете му, вече съм свикнала. Обикновено са изписани с някакви решения на математически задачи.) Първо реших, че е нещо пак от математиката. Изненадата беше страхотна! 
На голям лист, скъсан от някоя ученическа тетрадка, пишеше: "За Йорданка" и отдолу автограф.
Автографът се оказа от Асен Блатечки. Синът ми го видял. Имало много деца около актьора и решил и той да се нареди за автограф. И вместо за себе си да вземе, решил да изненада майка си. Чакал дълго и като дошъл реда му, казал моето име. 




Това, което също много ме впечатли е, че Асен Блатечки, по думите на сина ми, е раздавал поне 20 минути автографи на децата. Отвсякъде е бил заобиколен от малки фенове. Много мило!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...