сряда, 13 юни 2012 г.

Цитат на деня: Конфуций

Рубрика "Цитат на деня"

Заповядайте в новия ми блог Danybon




Малко емоционално избирам днешния цитат. Може би, защото е 13-ти и нещо не ми е ден. Неприятно е да помогнеш на някого, да отделиш от своето време, а след това той доста злобно да те нападне, че нещо не се е получило при него.


И вместо да търси вината в себе си и да се поправи - тръгва срещу целия свят. Та така - признах си. Ето защо в такава насока е и днешния цитат. Леко съответства на мислите ми, които върлуват в главата ми. Чак се замислих дали да не ревизирам разбиранията си за помощ?! Но няма да падам толкова ниско! Боже, колко злоба има по този свят, боже!


Сега бързо си оправям настроението, защото вие нямате вина за това. 


Само исках да споделя и ми олекна.


А сега да се върнем на Конфуции!


Ето топ 5 факта за него:


1.Той е роден на 28 септември 551 пр.н.е в Китай.
2. Конфуций е китайски мислител и философ, от чиито учения произлиза конфуцианството, повлияло живота и мисленето на хората в Китай, Япония, Корея и Виетнам.
3. Една от най-влиятелните личности в китайската и световната история и религия. Приживе е признат като „учител на 10 000 поколения“.
4. Живял е почти в едно и също време с Лао Дзъ и е бил негов ученик.
5. Умира през 479 пр.н.е. (Уикипедия).

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...