понеделник, 2 юли 2012 г.

Моля, направете път на майките в социалните медии! ПРОУЧВАНЕ

Публикация от новия ми блог Danybon



Как се използват социалните медии? Как блоговете и блогърите влияят на решенията за покупка? Отговор на тези въпроси се опитва да намери проучване на Burst Media, проведено през май 2012  г. Анкетирани са 1453 американски онлайн потребители на възраст над 18 години, които са разделени в три групи - мъже, жени и майки (на възраст 25-54 години в домакинства с 3 и повече члена). Възрастово се делят на подгрупи - 18-34, 35-54, над 55 години. Проучването е публикувано в края на юни.


Два интересни извода си направих от това ново проучване за социалните медии:


Майките са изключително мощна група потребители, които отделят много онлайн-време за социални медии, четат много и блогове, вярно следват своите любими марки в социалните медии и обичат да комуникира като изказват мнение, пишат коментари и общуват с авторите на публикации или пък с екипа на дадена марка.


Блоговете имат огромно влияние върху своите читатели при решение за покупка на дадена стока или ползването на услуга. Най-силно влиянието оказва мнението на блогърите върху мъже на възраст между 18 и 34 години, след това върху жените на същата възраст, на трето място са жените от 35 до 54 години. 57% от анкетираните четат блогове. Най-много читатели има сред майките - 61,3%.


А сега да се прехвърлим върху проучването, което можете да прочетете в новия ми блог Danybon

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...